Nienawidzę robić muzycznych podsumowań... bo to nic łatwego z tony zachwycającej muzyki wybrać tą 'najbardziej'. Ale skoro wszyscy i skoro co roku to czemu nie ;)
1. Swans - The Seer
2. Archive - With Us Until You're Dead
3. Dead Can Dance - Anastasis
4. Amanda Palmer - Theatre Is Evil
5. Hahn & Hauschka - Silfra
6. Hey - Do Rycerzy, do Szlachty, doo Mieszczan
7. Alt-J - An Awesome Wave
8. Sigur Ros - Valtari
9. Crystal Castles - III
10. The XX - Coexist
3 komentarze:
warto uwzględnić tutaj Deftones "Koi No Yokan"
Ana pozwole sie nie zgodzic bo dla mnie to album mocno sredni.
Mi głównie ten rok będzie kojarzył z Periphery, Exotic Animals Petting Zoo, Niki & The Dove, Fallulah (!!!), Black Light Burns i oczywiście soundtrackiem do The Girl With Dragon Tattoo jako, że album wyszedł pod koniec roku to go dużo męczyłem w tym roku.
Prześlij komentarz